تکلیف نوروزی

آزمونهای آنلاین نوروزی فعال شدند  

به وب سایت زیر مراجعه کنید 

www.afzali.id.ir  توجه کنید یوزر پسورد ها با مرورگر اینترنت اکسپلورر عمل نمی کنند از مرورگرهای دیگه ای مثل موزیلا فایر فاکس گوگل کروم و اوپرا و ... استفاده کنید

نظرات 8 + ارسال نظر
پویان زرگر دوشنبه 5 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 08:05 ب.ظ

باز هم سلام
خیلی سخت بودند
3 تا غلط تو سوال ها بود
من که بد دادم

شایان شیر محمدی سه‌شنبه 6 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 10:44 ق.ظ

سلام اقای افضلی من باز هم نتوانستم وارد از مون بشم فکر می کنم نام کار بری و user را اشتباه وارد میکنم کدام یک نام کار بری است ان 020 یا ان بلنده یا 33 یا اسم خودم

یوزر پسوردت رو چک کردم هیچ مشکلی نداره
یوزر شما user020 هست

shayan سه‌شنبه 6 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 02:28 ب.ظ

اقای افضلی سلام عید رو به شما و خانواده محترمتان تبریک میگویم و امیدوارم سلی پر از خوبی و خوشی پیش رو داشته باشید . اقای افضلی یه سوال درباره ازمون نوروزی داشتم . اگه uzer name یا password رو فراموش کنیم باد چه کار کنیم؟

بزن تو سر خودت یکی از طرف خودت یکی از طرف من
سال نو شما هم مبارک باشه

صفاریان سه‌شنبه 6 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 03:29 ب.ظ

آقا من با هر مرورگری که بگید رفتم نمیاد. میشه بگید چبکار کنم؟

کامیاب سیدنژاد سه‌شنبه 6 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 04:56 ب.ظ

سلام آقا. من یوزر پسورد ندارم. چه کنم

ولی اسمت رو جزء کسانی که آزمون دادن میبینم....؟

شایان شیر محمدی سه‌شنبه 6 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 05:05 ب.ظ

اقای افضلی من نمیتوانم ازمون بدهم هر چی می زنم وارد نمیشه لطفا جواب دهید

چطور بقیه تونستن
اگه یک نفر بتونه وارد شه معنیش اینه که همه میتونن وارد بشن

علیرضا تابانفر سه‌شنبه 6 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 06:08 ب.ظ

سلام آقا خسته نباشید سال نو رو به شما و خانواده گرامیتون تبریک میگم
آقا من آزمون رو دادم ولی آقا عیدمون رو با این آزمون آنلاین خراب کردید خیلییییییییییی سخت بود
ممنون

شما خودت آزمونت رو خراب کردی تقصیر منه
سال نو رو هم به شما و خانوادتون تبریک میگم

sina safarian چهارشنبه 7 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 02:27 ب.ظ

agha man nemitoonam beram alaan in 10 bare ke daram miram nemiad

nemiad nemiad nemiad nemiad nemiad
nemiad nemiad nemiad nemiad nemiad
nemiad nemiad nemiad nemiad nemiad
nemiad nemiad nemiad nemiad nemiad
nemiad nemiad nemiad nemiad nemiad
nemiad nemiad nemiad nemiad nemiad
nemiad nemiad nemiad nemiad nemiad
nemia nemiad nemiad nemiad nemiadv

دادو بیداد نکن شما ازمون دادی
3 جواب درست 4 تا نادرست و 3 تا هم بدون پاسخ بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد