نمونه دولتی امام صادق

مطالب پایانی هندسه زاویه و دایره روز چهارشنبه 29 آذر 91 نمونه دولتی امام صادق (ع)

نظرات 3 + ارسال نظر
امین ابراهیمی پنج‌شنبه 30 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 07:29 ب.ظ

شب یلدا همیشه جاودانی است / زمستان را بهارزندگانی است
شب یلدا شب فر و کیان است / نشان ازسنت ایرانیان است
یلدا مبارک

سلام یلدا بر شما هم مبارک باشه
کم پیدایی؟ یه سری بهمون بزن

مصطفا علی زاده سه‌شنبه 17 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 09:55 ق.ظ

سلام اقای افزلی من همون پسر کره ای هستم دوست شمیصا یادتون که هست راستی یه دوست جدید پیدا کردم کمی خنگ می زنه ولی بچه خوبی هست(اسمش سینا وحدته) میدونستید که من در وبلاگ شما پر بیننده ترین نظر ها را داشتم آقای افذلی سین چان دوستم در کره از متالبتون استفاده کرد ولی به نتیجه نرسید گفت شما ایرانی ها خیلی بدخط هستید راستی سین چینگ در کره یک مدرسه باز کرده و از شما جناب اقای افضلی درخواست کرده در اون جا به طدریس بپردازید شمیثا هم همکاری میکند نگران ویزای اقامت وپولش نباشید شمیسا این جا براتون یه خونه با بهترین ماشین کره رو خریده بلیت پرواز وویزا رو شمیصا براتون فردا میاره

بدبحت اون کسی که کارش رو بسپره به شمیسا

علی ورشابی دوشنبه 8 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 11:45 ب.ظ http://varshabi.mihanblog.com

سلام اقای افضلی حالتون خوبه
ورشابی ام کلاس اول 5 با عبا فروشان بودم
اگر میشه میخوام از مطالب وبلاگ خوبتون استفاده کنم
اما رمز میخواد
چه کار کنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد