این هم هفت سین ریاضی ما  

نظرات 6 + ارسال نظر
Amin Ebrahimi پنج‌شنبه 3 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 05:51 ب.ظ http://afmath.blogfa.com

سال نو مبــارکـ بـادـ

سال نو بر شما هم مبارک باشه امیدوارم سالی توأم با موفقیت و سربلندی پیش رو داشته باشید

علیرضا کاهکش شنبه 5 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 12:52 ق.ظ

خیلی قشنگه
آفرین
آفرین
خیلی آفرین...

علی ملکی سه‌شنبه 8 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 04:05 ق.ظ

باسلام خدمت اقای افضلی
علی ملکی هستم باید زودترتبریک عیدرامیگفتم ولی ببخشید کامپیوترم خراب بود
بازم عذرمیخوام امیدوارم سالی پرازسربلندی وموفقیت وارزوی سلامتی برای خانواده گرامیتان وخودتان دارم.
به امیددیدار

بهار دوشنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 12:29 ق.ظ http://baharzendegani.blogfa.com

استاد واقعا زیبا بود من لیسانس ریاضی دارم اما تا به حال اینقدر با احساس به ریاضی نگاه نکرده بودم .به صورت خصوصی تدریس میکنم یک سوال راجع به قرینه مجموع در اول راهنمایی دارم که بچه ها را خیلی دچار اشتباه میکنه اگه امکان داره یک توضیح به من بدهید ممنون می شوم.

درسته این قسمت خیلی از بچه ها رو درگیر میکنه و زمانی که تفریق رو میخونن باعث میشه قرینه مجموع رو با تبدیل تفریق به جمع قاطی کنن. شاید این از ضعف کتاب در شیوه بیان جمع اعداد صحیح است. میتوان با چند مثال ساده جمع اعداد صحیح رو بیان کرد
مثلا من برای (5-)+(3+) میگم بچه ها 3تا بچه مثبت با 5تا بچه منفی یکجا جمع بشن چه اتفاقی میفته معلومه با هم درگیر میشن که ازشون 2تا بچه منفی باقی میمونه و یا در نیمه اول یک بازی سه گل میزنیم و در نیمه دوم 5گل میخوریم حالا تفاضل گل به چه شکل میشه معلومه 2 گل عقبیم پس 2-
گاهی لازم هست خودمون رو به جملات کتاب محدود نکنیم قرینه مجموع رو میتوان به عنوان یک خاصیت جمع بیان کرد که بچه ها با آن آشنا بشن

[ بدون نام ] شنبه 4 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 05:50 ب.ظ http://opaot.mihanblog.com

سلام
حاضر به تبادل لینک هستین؟

علی دوشنبه 2 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 03:13 ب.ظ

من حمیدی هستم ببخشید نمونه سوال اعداد گویا را کی درسایت می گذارید؟

بزودی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد