آزمون آنلاین

آزمون آنلاین نوروزی پایه سوم راهنمایی فعال شد

برای ورود به آزمون کلیک کنید

www.afzali.id.ir


نظرات 8 + ارسال نظر
rad zangeneh سه‌شنبه 2 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 06:46 ب.ظ

ba salam be aghaye afzali aghaye afzali man ashkalo origami ro be ki bedam?

سلام
به آقای دهقان بده بگو بزاره تو کارگاه ریاضی

Amin Ebrahimi جمعه 5 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 12:12 ب.ظ http://afmath.blogfa.com

سلام مرسی بابت اینکه واسه بقیه سوم ها هم این امکانو گذاشتید ولی ای کاش طوری بود که میشد سوالات رو هم پرینت کرد ولی خب این از اسمش همونطور که پیداست «محک« هست
فعلا Bye تا Hi

نیما محمدزاده جمعه 5 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 12:23 ب.ظ

سلام اقای افضلی من دانش اموز مدرسه ی شهید بهشتی کلاس اول1 هستم می خواستم بگم رمز ازمون انلاین و شناسه را گم کردم گفتم اگر میشود روز یکشنبه که با ما کلاس دارین برایم بیاورید

ساکی چهارشنبه 10 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 10:30 ب.ظ http://sakimath.blogfa.com

سلام و خسته نباشید.وبلاگ خوبی دارید بنده از نمونه سوالاتون استفاده کردم جالب بودن.ممنون.در صورت تمایل دانش آموزاتون میتونن از مطالب وبلاگ من هم استفاده کنند.ساکی دبیر ریاضی شهرستان اندیمشک

سلام شما هم خسته نباشین از اینکه به وبلاگ کوچک من سر زدید ممنونم

پوریا کریم زاده پنج‌شنبه 11 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 01:28 ق.ظ

ببخشید آقا من رفتم امتحان بدم اشتباهی مرورگر رو بستم حالا نمرم ثبت شده که هیچی حل نکردم.هیچ راهی نداره که دوباره امتحان بدم؟

میتونی دوباره آزمون بدی

[ بدون نام ] جمعه 12 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 09:08 ب.ظ

آقاسلام لطفا در آزمون اولیها سؤال حاصل عبارت جمع رو یه بار چک کنید .در ضمن شکل مکعب هم نبود

این آزمون آزمایشی است انشاءالله ضعفها برطرف خواهند شد

علی ورشابی شنبه 13 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 02:43 ب.ظ http://varshabi.mihanblog.com

سلام
امروز یکشنبه 13/12/1390هست
که دیروز قرار بود اون هایی که می تونن بیان وامتحان بدن
اما دیروز اینترنت قطع بود

ببخشید

mahan شنبه 27 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 12:07 ق.ظ

slm pishapish eydetun mobarak.;;

عید بر شما هم مبارک باشه امیدوارم سالی توام با موفقیت و شادی داشته باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد