پاورپوینت پایه هفتم و هشتم

لطفا برای دریافت پاور پوینت های درسی به ادامه مطالب بروید 

خوشحال میشم اگه ایرادات و پیشنهاداتتون رو به اطلاع بنده برسونید

امیدوارم بابت وجود برخی اشتباهات در پاورپوینت ها بنده رو عفو بفرمایید

پاور پوینت  اعداد گویا پایه هشتم

پاورپوینت الگوریتم غربال هشتم

پاورپوینت فصل سوم چند ضلعی ها تا ص 40 پایه هشتم

پاورپوینت رابطه فیثاغورس


 پاورپوینت درس تبدیلات هندسی پایه هفتم

پاورپوینت فصل اول هفتم

پاورپوینت فصل 2 هفتم 

پاورپوینت فصل 3 هفتم تا صفحه 33



نظرات 39 + ارسال نظر
شایان ولیدی (کلاس هفتم) جمعه 18 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 11:12 ق.ظ http://www.shayan64.blogsky.com

سلام .
آقا شما بهترین معلم ریاضی هستین که تا بحال دیدم !
من هر روز میام به وبلاگتون و چیزای جدید رو می بینم !

سلام.ممنون پسرم. شما هم یکی از بهترین بچه هایی هستی که تا به حال دانش آموز من بوده

amir جمعه 18 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 04:19 ب.ظ

با عرض سلام به معلم بزرگوار اقای افضلی از شما به خاطر گذاشتن چنین مطالب و پاورپینت ها و جزوه ها ممنونیم انشالا خداوند شما را هزار ساله کند با تشکر

سلام ممنون از لطفت ولی هزار سال خیلیه ...

Ali جمعه 18 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 06:06 ب.ظ

سلام اقای افضلی

علیک سلام

محمد آرمان جولایی شنبه 19 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 06:29 ب.ظ

باسلام خدمت شما معلم عزیز و گرامی . آقای افضلی واقـــــعـــــا
خسته نباشید . وبلاگ بسیا بسیار عالـــــــــــــــــــــــــــــــــی دارید . این وبلاگ آدم را واقعا جذب خودش میکنه .



خدا نگهدار.

سلام واقعا....؟

مهدی نیک پی شنبه 19 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 09:20 ب.ظ http://mehnik92.blogfa.com

سلام اقا نظرمو اگه می شه چاپ کنید وگرنه دیگه خیلی ناراحت می شم!!!

چشم

سلام.خداییش وبلاگ خوبی دارین،مر30 از اینکه برای ما زحمت میکشین و پاورپوینت درست میکنین و مارو درس می دین.با اینکه خودتون این روزا خیلی کار دارین.خسته نباشید.
شما معلم ریاضی خیلی خوبی هستین خدا عمرتون بده.
راستی این وبلاگ من خوشحال میشم بهش سر بزنید.
www.aminjahangir.rozblog.com

سلام ممنون از لطفتون...

daniyal دوشنبه 21 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 06:54 ب.ظ

سلام آقای افضلی پاورپوینتتون خیلی خوب بود.

یکی از بهترین معلمای من هستید.

دانیال قریشی

سلام دانیال جان . امیدوارم اشکالاتی که پاور پوینت ها داشتن رو رفع کرده باشی. ممنون از اظهار لطفت انشالله شاهد سربلندی و موفقیت شما باشم

مهدی نیک پی سه‌شنبه 22 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 02:36 ب.ظ http://mehnik92.blogfa.com

به افتخار اقای افضلی....

یه جیغ و هورای بلنننننننننننند

محمد پنج‌شنبه 24 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 09:16 ب.ظ http://http://www.afmath.blogsky.com/comments/post-155

سلام استاد بزرگ اقای افضلی . من یه عرضی داشتم از شما بزرگوار میخواستم بدانم چه کار کنم تا ریاضیم قوی تر بشه من هفتم در تیزهوشان بودم ولی در درس ریاضی خیلی خیلی کم میگرفتم و الان هم به مدرسه غیر دولتی در دزفول رفته ام اما همچنان در ذهن خود از ریاضی غول ساخته ام و سر کلاس خیلی ساکت هستم و پر از اضطراب بی خودی میخواستم از شما کمکی بگیرم که چی بخوان و چی کار کنم و اهان داشت یادم میرفت شنبه هم امتحان ریاضی دارم تو این دو روز چه کاری میتوانم بکنم؟؟/ راهنماییم کن ای معلم بزرگ با تشکر

سلام دوست عزیز ، اولا باید بدونی ریاضی واقعا غول نیست یعنی باید دیدت رو به ریاضی عوض کنی دوم درس رو باید سر کلاس یاد بگیری ساکت بودن نشونه متوجه نشدن کامل درس هست تا یاد نگرفتی از دبیر بخواه بیشتر و روونتر توضیح بده سوم باید درس رو با فاصله زمانی مناسب مرور کنی چهارم از خودت بپرسی و سوالات خارج از چهارچوب کتاب حل کنی از سوالهای مشکل نترسی بلکه ازشون استقبال کنی یادمه کوچیک بودم پدرم منو برده بود شنا یاد بده وقتی آب به سینه ام رسید گفتم میترسم الان غرق میشم و این حرفا که پدرم منو بلند کرد و تو یه جای عمیق تر انداخت من شروع کردم به دست و پا زدن وقتی نوک انگشتم به کف رودخونه رسید یه نفس راحت کشیدم که اون موقع بابام گفت اگه الان ببرمت جای قبلی دیگه نمیترسی که اینجور هم شد سوالهای سخت مثل همین عمق زیاد آبه حداقلش اینه که از سوالهای سطح پایینتر دیگه نمیترسی. ضمنا ممنون از لطفتون ولی بنده دبیر هستم استاد نیستم
موفق باشی

همکار پنج‌شنبه 24 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 11:42 ب.ظ

سلام
پاورپونتها عالی بودن مخصوصا پاورپونت درس تبدیلات هندسی

دانش آموزان بادیدن این پاورپونت فکر نکنم مشکلی در این درس داشته باشن

متشکرم از زحمات شما

درور بر شما
خواهش میکنم امیدوارم بابت برخی ایرادات موجود بنده رو عفو بفرمایید

محمد جمعه 25 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 12:29 ق.ظ http://http:/

سلام به دبیر ریاضی اقا افضلی من مشتاقانه منتظر جوابتان بودم عالیست که به فکر ما دانش اموزان هستید از شما ممنونم با تشکر فراوان از شما مرسی و خداحافظ

خواهش میکنم به امید موفقیت

مادر یک دانش آموز نمونه دولتی شنبه 26 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 09:41 ب.ظ

سلام جناب افضلی . فایل ها باز نشد. اشکال از سیستم من است یا مشکل دیگری است؟

سلام مشکل از سیستم شماست لطفا آفیس 2010 به بالا رو سیستمتون نصب کنید

[ بدون نام ] دوشنبه 28 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 01:44 ب.ظ

سلام و خسته نباشید. آقای افضلی شما در آموزشگاه علمی اندیشه خلاق ( خ1 کیان آباد) تدریس می کنید؟
پسرم به کلاس تقویتی ریاضی آین آموزشگاه می ره که دبیر آن آقای افضلی است می خواستم بدونم خودشما هستید یاخیر؟ ممنون از جواب تون.

سلام بله خوذم هستم

xxx چهارشنبه 30 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 04:28 ب.ظ

سلام. نمیشه عروسی هشتما رو که پنج شنبس کنسل کنید ??? فصل یک خیلی سخته من هیچی نخوندم

سلام عیبی نداره همه که واسه امتحان نمیخونن بعضی ها هم نخونده میرن سر جلسه ... بالاخره عروسی استرس هم داره

ارشیا زراسوند پنج‌شنبه 1 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 03:14 ب.ظ http://mehdinik.blogfa.com

سلام برین تو وبلاگم عکس های جالبی رو ببینین!!!من مهدی نیک پی هستم.

سلام حالا چرا عصبانی هستی ؟ چشم حتما

امیررضا نوذرپور کلاس هشتم یکشنبه 4 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 11:41 ب.ظ

آقا واقعا عالی بود دستتون درد نکنه خسته نباشید
فقط میخواستم بپرسم پاور پوینت های پایه هشتم رو وقتی درس دادید قرار میدید?




موفق باشید

هروقت آماده شدن میذارم شما میتونین از سایت riazi7.ir هم پاورپوینتهای فصلهای آینده رو دانلود کنین

محمد آرمان جولایی دوشنبه 5 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 05:45 ب.ظ http://www.armannumberone.blogfa.com

سلام با عرض ادب و خسته نباشید . آقای افضلی کی فیلم سند مسئله ی پشت کتاب را می گذارید.

فیلم رو بذارم تو وبلاگ؟؟؟ فقط واتس اپ

همکار سه‌شنبه 6 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 03:02 ب.ظ

سلام به شما همکار گرامی پاورپونت ها بسیار عالی هستند وبه ما در تدریس بسیار کمک می کنند از شما به خاطر وقت زیادی که بابت درست کردن انها می گذارید متشکرم

موفق وسلامت باشید

سلام و عرض ادب ... ممنون از شما همکار گرامی لطفا اگه ممکنه ایرادات و اشکالات رو جهت رفعشون ذکر بفرمایید

همکار سه‌شنبه 6 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 10:13 ب.ظ

سلام پاورپونت ها عالی هستند ودر تفهیم بهتر درس ما را بسیار کمک می کند ولی اگر در اول صفحه لینکی برای رفتن به هر موضوع درسی مثلا چهارضلعی یا توازی و... داشته باشد عالی تر میشن وهمچنین در پایان هر فصل نمونه سوال گذاشته بشه خوبه
متشکرم

سلام ممنون از دقت نظرتون پیشنهاد به جا و خوبیه انشالله در موارد بعدی انجام خواهد شد

محسن پنج‌شنبه 8 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 12:54 ب.ظ http://mohsen-ga1379.blogfa.com

ممنون

popo سه‌شنبه 13 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 07:08 ب.ظ

سایت خوبی دارید

شما لطف دارید

erfan چهارشنبه 14 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 07:01 ب.ظ

good

thanks

یک بنده خدا شنبه 17 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 06:41 ب.ظ

آقااین عالیه پاور درس۳ همه ی جوابارو گفته !!!!!!!!

بله بنده خدا جان برو حالشو ببر (شایان جان)

حیف نون یکشنبه 18 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 01:42 ب.ظ

خسته نباشید آقای افضلی بی نظیر بود پاور پوینت فصل 3
مدرسه متوسطه دوره اول دانشگاه کلاس هشتم یک

خیلی ممنون. عجب اسم زیبایی!

امیرعلی فدعمی (هشتم) یکشنبه 18 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 08:17 ب.ظ

با سلام خدمت شما اقای افضلی
اقای افضلی پاور پوینت من 2010 هست و پاور پوینت شما از فصل سوم را کامل قاطی و درهم نشون میدهد . ایا مشکل از مل من است یا پاور پوینت شما ایراد دارد
با تشکر

سلام احتمالا فونت مناسب روی سیستمت نیست فونت های فارسی با پیشوند b

امیرعبداشاه هشتم دوشنبه 19 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 06:32 ب.ظ

عالیست اقای افضلی چیز دیگری ندارم بگوییم بدردو

متشکرم

محمد سعدی جمعه 23 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 08:51 ب.ظ

سلام آقای افضلی پاورپوینت فصل 3 عالی بود. بسیار ممنونم.

سلام. خواهش میکنم. موفق باشید

امیرحسین کوتی عرب شنبه 24 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 10:47 ب.ظ

باسلام
از وبلاگ شما نهایت استفاده رو بهره بردیم و همچنین با اضافه کردن مطالب شما بیشتر ازین وبلاگ استفاده میکنیم.
فایل های پاورپوینت نیز دریافت شد.
با تشکر از شما معلم نمونه

سلام. آفرین بر شما که پیگیر مطالب درسی هستی و ممنون از لطفت

lمحمد کرم زاده جمعه 30 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 12:09 ب.ظ

سلام اقای افضلی چه وبلاگ جالبیه خدا شما رو برا ما نگه داره

خدا شما رو هم واسه خونواده ت نگهداره انشالله

حیف نون جمعه 30 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 05:47 ب.ظ

آقای افضلی قسمتی رو داخل وبلاگ بزارید که بشه مشکلات درسی رو گفت
بعد یه سوال مثلا داخل بعضی امتحانات به خاطر بی دقتی کم میگیرم از دبستان هم اینطوری ام به نظرتون چکار کنم

مشکلات رو سر کلاس بهتر میشه رفع کرد. اشتباهات چندین عامل میتونه داشته باشه یکیش ضعف پایه ای هست. دوم عدم اعتماد به نفس و تلقین منفی سوم خپب نخوندن سوال چهارم عجله کردن پنجم یاد نگرفتن درس که همه اینها یک راه حل اصلی دارن و اون تکرار و تمرین هست.

مادر یک دانش آموز نمونه دولتی جمعه 30 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 08:36 ب.ظ

با سلام و خسته نباشید. جناب افضلی لطفا بفرمایید چرا در صفحه 29 تمرین4 ردیف آخر برای الگوی اعداد 1- را در (3n-1)و در ص 30 تمرین6 برای الگوی چوب کبریت ها عدد1+ را در (3n+1) ذکر کرده اید. از پاسخی که می فرمایید ممنونم.

سلام. لطفا یک روز زحمت بکشید تشریف بیارید مدرسه تا حضوری توضیح بدم و یا به فرزندتون بفرمایید تو مدرسه بپرسه که به ایشون توضیح بدم.

ضامنی پنج‌شنبه 13 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 02:56 ب.ظ

سلام
تشکر از پاورپوینت های جالب شما

عطایی شنبه 15 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 10:14 ب.ظ

سلام اقا خوبی .
اقا اگه میشه پاورپوینت معادله و اعداد جبری را بگزارید.

کیانوش یکشنبه 16 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 02:14 ب.ظ http://afmath.blogsky.com/

سلام آقای افضلی من پاور پوینت های شما رو دانلود کردم و خیلی خوب بود

m.vakily جمعه 26 دی‌ماه سال 1393 ساعت 03:14 ب.ظ

سلام اقای افضلی وبلاگ تون عالیهههههههههه تا حالا هرکسی وبلاگ خوب برای سوالات خواسته وبلاگه شمارو بهش پیشنهاد کردم ممنون

متشکرم. پسرم

محمد دوشنبه 6 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 05:28 ب.ظ

عالییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی

اریا یکشنبه 30 فروردین‌ماه سال 1394 ساعت 09:19 ب.ظ

ببخشید رمز پاور پوینت شما چند است چون من بعضی از فایل ها را می خواستم

دانلود پاورپوینت ها و اجراشون پسورد لازم نداره

Danial GH شنبه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 08:41 ق.ظ http://,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

سلام علیکم اقای افضلی,واقعا وبلاگ عالیه ,من خیلی استفاده کردم و تنمونه سوالات تو امتحان هابه من کمک کردن واقعا ازتون ممنونم

زهرا شنبه 13 آذر‌ماه سال 1395 ساعت 05:08 ب.ظ

بسیار عالی. ممنون از زحماتتون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد