تکالیف و نمونه سوالات دوره تابستانه

پایه هفتم

دانلود کتاب ریاضی هفتم


نمونه سوالات پایه هفتم

--------------- فصل 1(حل مساله) -------------------

--جمع و تفریق اعداد صحیح تمرینات کتاب درسی --

--جمع و تفریق اعداد صحیح سطح تیزهوشان-------

---هندسه (همنهشتی مثلثها سطح تیزهوشان)---

--- هندسه (پاره خطها و زاویه ها و همنهشتی)---

--- مقدمه ای بر بخش توان ------------------------

------------- ادامه بخش توان ----------------------




-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

پایه هشتم

 دانلود کتاب هشتم...............................



   ----------- فصل 1 سطح تیزهوشان---------

----- تمرینات اعداد گویا از کتاب درسی هشتم ---

-------------- فصل 2 سطح تیزهوشان---------

-----تمرینات اعداد طبیعی  کتاب درسی هشتم --

-------------- فصل 3 سطح تیزهوشان---------

--خطوط موازی و چهارضلعیها سطح تیزهوشان----

--------- مختصات و بردار سطح تیزهوشان --------

--------- عبارتهای جبری و معادله -----------------

----------------- رابطه فیثاغورس ------------------

-------- تبدیلهای هندسی و کاشی کاری---------

نظرات 16 + ارسال نظر
مهدی حسن نیا یکشنبه 15 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 01:46 ب.ظ

با سلام واحترام خدمت استاد محترم
من در آزمون امسال 93-94درمدرسه شهید بهشتی به یاری خدا قبول شدم .خواهشا"منو در خصوص منابعی که باید مطالعه کنم(در تابستان) راهنمایی بفرمایید.اگر مطلب یا موضوع خاصی مد نظر جنابعالی است بفرمایید.ممنون میشم

لطفا ایمیلت رو چک کن

فاطمه سه‌شنبه 17 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 09:48 ب.ظ http://dellmod.dlogsky.com

سلام

وقتی میخوام فایل رو دانلود کنم وقتی رمز رو می دادم می گفت:رمزنامعتبر است

چی کار کنم

چک کردم مشکلی نیست تو وارد کردن رمز دقت کن

همکار جمعه 20 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 05:16 ب.ظ http://www.taravat60.blogfa.com

سلام و درود و خسته نباشید خدمت همکار گرامی، بنده هم دبیر ریاضی دوره اول دبیرستان هستم با افتخار شما رو لینک کردم.................
در صورت امکان کلمه عبور برای دانلود نمونه سوالات رو در اختیار اینجانب هم قرار دهید تا با نمونه سوالات ارزشمند شما آشنا شوم.

سلام به شما همکار گرامی. ممنون از لطفتون . خوشحال میشم اگه تبادل اطلاعات داشته باشیم. موفق باشید.

n!rv4na پنج‌شنبه 26 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 09:45 ب.ظ

به به!!!
چه سوالایـــــی!!!
انصافا عالین
معلومه برا تهیه اینا زحمت فراوان کشیده شده!
به اون چشم هایی ک اینا رو تایپ کرده خسته نباشید میگم!
مثله همیشه عالی

ممنونم. کاش خودتون رو معرفی میکردید.

همکار یکشنبه 29 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 09:20 ق.ظ http://www.taravat60.blogfa.com

با سلام و تشکر فراوان از همکار گرامی جناب آقای افضلی،ممنون از اینکه رمز عبور دانلود را در اختیار اینجانب قرار دادید تجارب دبیر زحمتکشی مثل شما قطعا میتواند کار گشای کسانی مثل بنده حقیر باشد.

خواهش میکنم . شما بزرگوارید. اگه نقطه نظر ، انتقادی یا ایرادی بر سوالها بود خوشحال میشم بهم اطلاع بدید. موفق باشید.

مهتاب شنبه 4 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 10:55 ق.ظ

با سلام وآرزوی قبولی طاعات وعبادات شما بنده اولین سالی که دبیر ریاضی تیزهوشان پایه هفتم وهشتم شدم اگر لطف کنید کلمه عبور سوالات را برام ایمیل کنید ومن بتوانم از تجارب ارزشمند شما بهره بگیرم بسیار ممنون ومتشکر هستم ضمنا اگر کتاب یا جزوه برا تیزهوشان است معرفی کنید .
قبلاد از لطف ومحبت شما کمال تشکر وقدر دانی دارم

با عرض سلام و درود باید به عرضتون برسونم از آنجاییکه مطالب تکمیلی مدارس تیزهوشان هنوز از طرف سمپاد مشخص نشده لذا شما باید با هماهنگی گروه ریاضی مدرسه سطح مطالب و. نمونه سوالات رو مشخص کنید. موفق باشید

[ بدون نام ] سه‌شنبه 7 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 08:45 ب.ظ

سلام وخسته نباشید به شما دبیر گرانقدر دختر من تو کلاسهای شما ثبت نام کرده لطفا اگر میشه کلمه ی عبور به من بدید تابتونیم از نمونه سوال های شما استفاده کنیم متشکرم

سلام. اجازه بدید کلاسشون شروع بشه سرکلاس همه توضیحات لازم داده خواهد شد.

فاطمه کریمی دوشنبه 13 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 11:31 ق.ظ

با سلام و احترام حضور استاد گرامی
آیا رمز فایل ها تغییر کرده؟ من مادر یک دانش آموز تیزهوشانی از استان مرکزی هستم که پارسال از طربق ایمیل ،شما زحمت کشیدید و رمز فایل ها برای من ارسال کردید ولی ظاهراً رمز فایل تغییر کرده. ممنون میشم اگر رمز جدید را بفرمائید . سوالات شما در سال تحصیلی گذشته بسیار عالی بود.

درود بر شما. لطفا به ایمیلتون مراجعه کنید

فاطمه یاوری یکشنبه 19 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 03:22 ب.ظ http://hashtiha.blogfa.com

سلام همکار گرامی خسته نباشید
بنده فاطمه یاوری هستم دبیر هستم. وبلاگ هشتمی ها را با هدف جمع آوری نمونه سوالات درسی کلیه ی پایه های تحصیلی راه اندازی کردم. خوشحال میشم در این راه بتونم با شما همکاری کرده و از تجربیات گرانبهای دبیرانی چون شما استفاده کنم. با اجازتون وبلاگتون رو لینک کردم نام وبلاگ من هم http://hashtiha.blogfa.com/ است اگر صلاح دونستید افتخار لینک وبلاگم رو به وبلاگ خوبتان بدهید.

با افتخار و سپاس

دبیرستان ریحانه سه‌شنبه 28 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 11:39 ب.ظ

سلام همکار گرامی-خدا قوت-در صورت امکان مشتاق هستیم نمونه سوالات شما همکار گرامی و پرتلاش را داشته باشیم.با آرزوی موفقیت برای شما

درود بر شما لطفا به ایمیلتون مراجعه کنید.

مبین ملکی شنبه 8 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 10:47 ق.ظ http://crismobin.blogfa.com

سلام خسته نباشید آقای افضلی . من دانش آموزتون مبین ملکی هستم در آموزشگاه شهید بهشتی . وبلاگ خیلی آموزنده ای داشتید . من از وبلاگتون لذت بردم و شما رو لینک کردم . آدرس وبلاگم رو نوشتم . تا درودی دیگر بدرود .

مبین ملکی یکشنبه 9 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 10:33 ب.ظ http://mobinmaleki.mihanblog.com

سلام آقای افضلی
آدرس درست وبلاگم رو نوشتم .
خدانگهدار .

حسین سه‌شنبه 11 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 02:51 ق.ظ http://riyaziyat2.blogfa.com

سلام .با تبادل لینک موافقید www.riyaziyat2.blogfa.com

سال های اول معلمی من پنج‌شنبه 13 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 10:23 ب.ظ http://http://saleavalemoalememan.blogfa.com/

روزگاری عشق من اعداد بود
کار من تفریق و جمع و خواب بود

زندگی من ریاضی بود و بس
جز ریاضی کارهایم بود عبث

فکر می کردم ریاضی ساده است
درس شیرین و پر از افاده است

بی ریاضی زندگی معقول نیست
جز ریاضی دان کسی شنگول نیست

چون شدم در سطح عالی همرهش
دیدم انتگرال و مشتق در پی یش
پس غلط کردم که گشتم عاشقش [گل]

جالب بود.

مکمل کلاس ریاضیات یکشنبه 16 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 10:42 ب.ظ http://sakimath.blogfa.com

با سلام و سپاس بینهایت از زحمت و لطف شما.با آرزوی موفقیت بیش از پیش شما همکار گرامی.

درود بر شما
موفق باشید

پویا سه‌شنبه 5 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 09:56 ب.ظ

آقا افضلی چرا از امام صادق رفتی ؟ آخه چراااا[:S001

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد