نمونه امتحان پیش نوبت و نوبت دوم پایه هفتم

نمونه امتحان پیش نوبت پایه هفتم(نمونه دولتی امت)


امتحان پیش نوبت مرکز تیزهوشان شهید بهشتی اهواز پایه هفتم



امتحان نوبت دوم مرکز تیز هوشان شهید بهشتی پایه هفتم 

 

امتحان نوبت دوم نمونه دولتی دخترانه امت پایه هفتم 

 

نمونه سوال پایه هفتم 1 

 

نمونه سوال پایه هفتم 2 

 

نمونه سوال پایه هفتم 3  

 

نمونه سوال پایه هفتم 4  

 

نمونه سوال پایه هفتم 5  

 

نمونه سوال پایه هفتم ۶ 

 

نمونه سوال پایه هفتم ۷  

جهت دریافت نمونه سوالات بیشتر اینجا کلیک کنید

نظرات 7 + ارسال نظر
mr.xxxxxxxxxxx چهارشنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 02:30 ب.ظ http://apandishmand.blogfa.com

سلام
لطفا یه سری به وبلاگ من بزنید.
اگه خوشتون اومد.لینکش کنید.

apandishmand.blogfa.com


ممد تامرادی جمعه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 11:27 ق.ظ http://mathcool.blogfa.com

از حکیمی سوال کردند
پدر ومادرت را بیشتر احترام می گذاری یا معلم خود را ؟
پاسخ داد: معلم را
زیرا پدر ومادر مرا از آسمان به زمین آورده اند
ولی معلم مرا از زمین به آسمان پرواز می دهد
استاد عزیزم روزت مبارک

ایول..... این دیگه آخرش بود ها ...

مهدى مصباح شنبه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 05:31 ب.ظ

با سلام و عرض ادب خدمت بهترین دوست و یاور بچه هاى سوم دو.
روز معلم بر شما و تمامى معلمان سخت کوش و مهربان مبارک.
البته یه تبریک دیکه هم باید کفت.
هفته ى پایانى و خلاص.شدن از شر دانش آموزا.البته براى بعضى ها شاید غمناک باشه ولى شخصا از دید یک معلم که نکاه میکنم به این نتیجه میرسم که اینقد که ما شما رو اذیت کردیم باید هم هفته ى آخر.خوشحال باشید.به هر حال بهترین لحظات دوران راهنمایى رو با شما داشتیم.ما فراموشتون نمیکنیم.البته امید واریم که شما هم فراموشمون نکنید.
موفق باشید براى همیشه;)

سلام مهدی جان من همیشه یاد بچه های بامعرفتی مثل شما هستم . ممنون

mr.xxxxxxxxxxx دوشنبه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 04:13 ب.ظ http://apandishmand.blogfa.com

نمونه سوالات نوبت دوم تیرهوشان رو دانلود کردم.
امتحانشون یک کمی سخت بود.

فاطمه سه‌شنبه 24 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 09:01 ب.ظ

باید فعالیت ها وکار در کلاس های کتاب هم حل بشند یا فقط تمرین ها حل بشند

اگه حل بشن چه بهتر ولی تمرینات کافیه

فاطمه چهارشنبه 25 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 02:32 ب.ظ

ببخشید آقای افضلی
من یکم شک کردم شماجلسه ی پیش درس درمورد هندسه رو دادید اما فصل 4 بردار و مختصاته

من هنوز فصل 4 رو شروع نکردم فاطمه خانم

دانش اموز پنج‌شنبه 4 خرداد‌ماه سال 1396 ساعت 07:13 ق.ظ

عالییییییییییییی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد