تکلیف نوروزی

با عرض سلام و تبریک سال نو به همه شما عزیزان. امیدوارم تعطیلات خوش گذشته باشه به جهت اینکه نمی خواستم توی چند روز اول ضد حال بهتون بزنم و تعطیلاتتون رو خراب کنم در مورد تکلیفهای نوروز مطلبی نذاشتم. ولی بالاخره زمان انجام تکالیف رسید و باید تکالیف عید گفته بشه البته هدف از این تکالیف به هیچ وجه خراب کردن تعطیلات و اذیت کردن شما عزیزان نیست بلکه صرفا جهت مرور و جلوگیری از فرار درس از ذهنتون این کار رو انجام میدم .


تکالیف سال سوم راهنمایی تیزهوشان و نمونه دولتی: سه آزمون ورودی دبیرستان های خاص و سه امتحان نهایی که این سوالات رو میتونید از سایت جویامجد دریافت کنید.

تکالیف سال اول متوسطه (هفتم) نمونه دولتی : پنج امتحان از سری نمونه سوالات خردادماه . این سوالات رو میتونید از سایت جویامجد دریافت کنید.

قسمت نمونه سوالات ریاضی سایت جویا مجد

نظرات 26 + ارسال نظر
محمدافتخاری سه‌شنبه 5 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 01:24 ق.ظ

با سلام
آقای افضلی عیدتان مبارک
ای کاش ما را در عید اذیت نمی کردید

عید شما هم مبارک
ای کاش شما کسانی بودید که من مطمئن باشم درستون رو مرور میکنید و اجازه نمیدید درس یادتون بره اون موقع نه تکلیف میدادم نه امتحان میگرفتم

nimahoseininasab سه‌شنبه 5 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 09:38 ب.ظ

اقا اینارو پاکنویس کنیم یا پرینت بگیریمو حل کنیم؟
راستی اجباریه؟

فرقی نمی کنه پسرم

محمدرضا کاظمی نژاد چهارشنبه 6 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 06:41 ب.ظ

سلام آقای افضلی.عیدتون مبارک. آقا راستش من تو این چند روز داشتم بکش درس میخوندم. ولی ما که مطیع معلم هاییم پس تکالیفتون رو انجام میدم. رو جشم.

از زبون نیفتی پسر

سینا سلطانی پنج‌شنبه 7 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 12:39 ب.ظ

سال نو مبارک از این که به فکر ما هستید ممنون

ممنون کمی هم خودت فکر خودت باش

سینا سلطانی پنج‌شنبه 7 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 12:46 ب.ظ

میشه بگید برای پیدا کردن تکالیف دقیقا کجای اون سایتو بگردیم

بابا تو دیگه کی هستی

نیما قاسمی جمعه 8 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 09:35 ق.ظ

سلام آقای افضلی من دانلود کردم

مباشر شنبه 9 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 10:23 ق.ظ

ببخشید باید کل این آرمون ها رو حل کنیم یا بخش ریاضیو حل کنیم؟

ماشالله به هوشت

مصطفی توکل فرد شنبه 9 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 02:28 ب.ظ

سلام آقای افضلی عید تون مبارک انشا الله سالی پر از صفا داشته باشید
خواستم بگم که تکالیف را داندلود و انجام دادم

بارک الله بر شما

x شنبه 9 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 03:05 ب.ظ

ببخشید آقای افضلی هرکدوم از سه تاامتحان های ورودی رو که خواستیم دانلود کنیم؟
وامتحان های نهایی رو از قسمت سوم راهنمایی دانلود کنیم؟؟؟؟

بله

فراز کاشانی یکشنبه 10 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 03:03 ب.ظ

ما هم گرفتیم...

عیدتون هم مبارک

عید شما هم مبارک باشه

علیرضا ضیاء توحیدی پنج‌شنبه 14 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 01:29 ب.ظ http://ethmath.blogsky.com/

با سلام خدمت شما نویسنده محترم و خوانندگان شما.
به تازگی وبلاگ انجمن حمایت از ریاضیات قومی اسلامی راه افتاده و تکمیل خواهد شد. هدف این وبلاگ ارتقاء ریاضیات قومی با هدف افزایش یادگیری غیر رسمی ریاضیات مردمی و کاربردی است. امید می رود با اعلام نویسندگی، درج نظر و یا حداقل لایک کردن آن مشوق نویسندگان در تولید یکی از ابعاد فرهنگ اسلامی یعنی بعد ریاضیاتی آن باشید.
http://ethmath.blogsky.com/

x پنج‌شنبه 14 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 02:00 ب.ظ

آقای افضلی من تا 8مسافرت بودم بعد دوباره از یازدهم تا 14 مسافرت بودم.
اگه نرسیدم تکالیف رو کامل انجام بدم نمره کم نکنید

میتونستی تو مسافرت انجام بدی

؟؟؟؟؟؟ پنج‌شنبه 14 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 05:30 ب.ظ

سلام میکم چه قدر خوب میشد شما تو فکر ما نبودین
خیلی سخته تو عید تکلیف بنویسی میدونم باعث میشه ما درس یادمون نره ولی بازم سخته

باور کن من هم خیلی دلم می خواست به فکرتون نباشم البته به این معنی که خیالم از بابت شما راحت بود

یکی از پرفسوران کلاس هفتم هفت پنج‌شنبه 14 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 11:38 ب.ظ

سلام
حالا این تکالیف برای ما هم اجباریه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟




در ضمن عیدتان مبارک@
خداحافط

عید شما هم مبارک
بله

mr.xxx پنج‌شنبه 14 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 11:52 ب.ظ

با سلام وعرض ادب فراوان خدمت جناب آقای افضلی
لطفا مرا از انجام این تکالیف بسیار سخت و دشوار عفو نمایید
زیرا بنده ازانجام تکالیف در اثنای سفر عاجز و ناتوانم
لطفا مرا نرجانید زیرا من نا توانم.
به پایان آمد این دفتر حکایت هم چنان باقیست





دفتر خاطرات یک دانش آموز هفتمی با اندکی تلخیص .

حکایت همچنان باقیست بقیه اش تو کلاسه...

x جمعه 15 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 04:36 ب.ظ

خب من توی مسافرت به اینترنت دسترسی نداشتم.

واقعا. رفته بودی کویر لوت ...؟
تازه هشتم تا یازدهم خونه بودی همینطور 14 تا پانزدهم

مهرشاد روشن پور شنبه 16 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 03:38 ب.ظ

با اینکه این تکلیفا عیدمون رو یکم پر کرد اما ارزششو حالا میفهمم که هر تستی میاد جلوم راحت میتونم حل کنم...

تشکر فراوان عیدتون هم مبارک...

خدا کنه راست بگی عید شما هم مبارک

mr.xxx شنبه 16 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 04:31 ب.ظ

سلام
در تکالیف هفتم منظور شما امتحان پنج بود یاپنج امتحان

عجب.............. اخم هم میکنی؟

mehdi falahifar شنبه 16 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 06:50 ب.ظ

]آقای افضلی امتحان نهایی استان خوزستان توسایت جویا مجد نیست.
اگه میشه خودتون بزارید تو وبلاگ ما برداریم

آزمون شماره 6

علی اموری اهوازی یکشنبه 17 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 01:16 ب.ظ http://http://afmath.blogsky.com/

با تشکر فراوان

ghazal یکشنبه 17 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 03:56 ب.ظ

اقای افضلی بی شوخی من نمیتونم دانلود کنم
هر چقدر دانلود میزنم دان نمیشه حتی با idm هم نتونستم
(یه وقت فکر نکنین از زیر حلشون در رفتم)

اصلا محاله همچین فکری بکنم

مباشر یکشنبه 17 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 11:14 ب.ظ

بععععع.!!!ببنشید دست رو دلم نزارید که گوسفندیه.تو این سه روز آخری عین الاغ نه ببخشید گوسفند داشتم 90 تا سوال حل میکردم

بزرگ میشی یادت میره

شانکیان سه‌شنبه 19 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 01:18 ب.ظ

سلام،
آقا من هرچی روی متوسطه کیلیک میکنم هیچی باز نمیکنه بعد هم چه خبره 5 تا امتحان مگه وقتمونو از سر راه اوردیم 18 صفحه هست مگه ریاضی چیه که اینقدر براش وقت بزاریم 18 صفحه برای ریاضی حل کنم ، من برای عربیم 18 صفحه نمیخونم چه برسه حل کنم،متوسطه برای من باز نمیشه نمیتونم چهارشنبه تکلیف هارو بیارم.

sorush shanakian سه‌شنبه 19 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 10:31 ب.ظ

آقا به جون خودم دانلود نمیشه/

mr.xxx یکشنبه 31 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 03:06 ب.ظ

قرار بود نمونه سوال برای امتحان پیش نوبت بگذارید.
پس چی شد.

mr.xxxxxxxxxxx دوشنبه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 03:41 ب.ظ http://apandishmand.blogfa.com

حاضر به تبادل لینک هستید.
یه سری به apandishmand.blogfa.com
بزنید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد