نمونه سوالات ورودی دبیرستانهای نمونه دولتی و امتحانات نهایی

سال 82-83

سال 83-84

سال 84-85

سال 85-86

سال 86-87

سال 87-88

سال 88-89

سال 89-90

سال 90-91

سال 91-92


نمونه سوالات امتحانات نهایی استانهای مختلف پایه سوم راهنمایی

نظرات 19 + ارسال نظر
مصباح چهارشنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 07:14 ب.ظ

آقا ببخشید ولی آزمون سال 84-85 با سال 85-86 یکیه!

افروزی چهارشنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 10:27 ب.ظ

اقا دست شما درد نکند

جاوید سلطانی پنج‌شنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 07:10 ب.ظ

با سلام
تشکرمی کنم به خاطر این که برای مازحمت می کشید وبه فکر ما هستید.
من پیشا پیش روز معلم را به شما تبریک می گویم.

ممنونم

امین ابراهیمی دوشنبه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 10:36 ب.ظ

سپاسگزر همچون معلمی هستم که اندیشیدن را به من آموخت نه اندیشه ها را . . .

روز معلم بر شما مبـــارک بــادـ

از این که یادی از من کردی سپاسگزارم امیدوارم در تمام مراحل تحصیل و زندگی موفق باشی

مهدی مصباح پنج‌شنبه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 04:43 ب.ظ

روز معلم را به شما تبریک عرض می کنم.

ممنونم عزیزم

علی سواری پنج‌شنبه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 10:05 ب.ظ http://www.skandishe.persianblog.ir

همکار عزیز و محترم . . .
12 اردیبهشت و گرامیداشت روز معلم را با دنیایی از شوق و سرور حضورتان تبریک و شادباش عرض نموده و با کمال ادب و افتخار و تواضع در برابر ارزش و کرامت وجودیتان سر تعظیم فرود آورده و بوسه سپاس بر دستانتان نهاده و برایتان در باغچه کوچک دل صدها گل دعا می کاریم. . .
مدیریت دبستان اندیشه شیبان

بنده هم روز معلم را به شما بزرگوار تبریک عرض میکنم امیدوارم همیشه سربلند باشید

مهدی مصباح جمعه 10 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:06 ق.ظ

با سلام خدمت شما،جناب آقای افضلی.
من این پیام رو به خاطر تشکر و قدردانی از زحمات شما می گذارم و این رو بدونید که من هیچ وقت شما رو از یاد نمی برم.
در ضمن خواستم بگم که من تونستم خوشبختانه تو آزمون ورودی قبول بشم.دوباره به خاطر زحمات شما تا ابد از شما متشکرم.امیدوارم که بتونم یه روزی یه قطره ای از زحماتتون رو جبران کنم.در ضمن از طرف همه بچه های کلاس 3/2 سال 91-92 مدرسه امام جعفر صادق(ع) از شما به خاطر اذیت ها و آزارامون عذر خواهی می کنم.

به امید دیدار دوباره

ممنونم از اظهار لطفت امیدوارم همیشه و در تمام مراحل زندگی موفق و پیروز باشید من هم بسیار خدا رو شاکرم به خاطر داشتن دانش آموزانی مثل شما ...
پاینده باشید

محمدمهدی سیف یاسین دوشنبه 13 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 10:54 ق.ظ

سلام آقای افضلی می خواستم بابت زحمات شمادرطی این دوسال تشکرکنم وخوشحالم که دوسال معلمی مثل شما داشتم من به لطف زحمات شما تونستم توی آزمون وهردومدرسه قبول بشم والان مشغول ثبت نام درمدرسه دکترحسابی هستم امیدوارم که درهمه مراحل زندگیتون موفق
باشید.
دوستدارتان محمدمهدی سیف یاسین

انشاءالله در آینده خبرهایی از موفقیتهای بیشتر شما به دستم برسه
پیروز باشی و سربلند

عرفان اکبری دوشنبه 13 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 03:46 ب.ظ http://efihost.ir

یادش بخیر یه زمانی چه ذوقی داشتیم بیایم تو وبلاگتون آزمونک دانلود کنیم و حل کنیم!!!!

خوشحالم که هنوز فراموشمون نکردی

افروزی چهارشنبه 29 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 08:04 ب.ظ

اقا سلام میخواستم از تون تشکر کنم شما برای ما خیلی زحمت کشیدین با همین زحمت ها من تونستم طلایه داران قبول بشم دستان درد نکند درضمن صعود مستقیم تیم ملی به جام جهانی مبارک حال کره رو گرفتیم.

ممنونم انشاءالله همیشه موفق باشید...
ضمنا حال مربی کره باید اساسی گرفته میشد به خاطر اراجیف گنده تر از دهنش که گفته بود

mohamd amin .s جمعه 14 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 12:36 ق.ظ

سلام خسته نباشید شمیسا هستم شما که یادی از ما نمی کنید

از کجا میدونی؟
اتفاقا جریان اجازه گرفتنت برا آب خوردن رو همه جا تعریف میکنم

نیما نوری جمعه 21 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 02:19 ق.ظ

سلام آقا.........
امیدوارم این انش آموز بد رو یادتون بیاد............!!!!!!!!!
من همیشه به شمامدیونم،چون شما در سال اول به من الفبای ریاضی رو بوسیله ی شیوه ی تدیرس عالی و سوال های زیبا و امتحانات مشکل ولی حساب شدتون یاد دادید...........
اون موقع ها از معلم ها به خاطر سخت گیری و امتحانات سخت خیلی مینالیدم و لی وقتی که در امتحان ورودی نمونه دولتی و تیزهوشان به بخش ریاضی رسیدم،قدر زحمات و سخت گیری های شما و آقای شرقی رو فهمیدم!!!!!!
نمره ی آزمون نمونه دولم رو یادم نیست ولی نمره تیزهوشانم 370 شد ولی چون اولویت اولم نم.نه بد،به مدرسه نمونه دولتی رفتم و البته پشیمونم نیستم!!!!!!
امیدوارم روزی بتونم مایه ی اتخار شما ودیگر معلمان عزیم بشوم و شما با افتخار بگویید این پسر روزی دانش آموز من بود!!!!!!!!
شما فکر کردن و به من یاد دادید!
امیدوارم زنگی بسیار خوب و موفق و شادی در کنار خانوادیتان داشته باشید!!!!!!!!!
همیشه دوستتان دارم و هرگز فراموشتان نمیکنم!!!!!!!!!!!!

سلام البته که در یادم هستین خیلی خوشحال هستم که در تحصیل تا اینجا موفق بودی میدوارم با سعی و پشتکار در آینده نیز در بهترین دانشگاهها تحصیل کرده و همیشه موفق باشی

محمد امین شمیسا چهارشنبه 26 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 12:04 ق.ظ

سلام معلمه عزیز اقای افظلی من از شما سپاس گزارم که دوسال با تمامه توان وعلمتان علم را به ما اموختید واز شما عذر خواهی می کنم به خاطره این دو سال که من شما وبقیه معلمانم را اذیت می کردم امید وارم از این به بعد برای هم دو دوسته خوب باشیم دوستداره شما
دانش اموزه کلاسه سوم دو مدرسه امام صادق محمد امینه شمیسا

ممنون ولی تا اونجایی که یادمه اسمت محمد امینه نبود...

فراز خلیلی پنج‌شنبه 3 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 07:12 ق.ظ

سلام اقا منم فراز سوم دو مدرسه امام صادق.اقا داخل وبلاگ یه چیزی بزارید.اقا لطفا نمیشه بیاین دبیرستان درس بدید(دکتر حسابی)اقا اگه شما نباشید چیکار.(کنیم.جواب بدید)

علیک سلام
دبیرهایی که در آینده خواهی داشت قطعا توانمند هستند باید بهشون اطمینان داشته باشی موفق باشی پسرم

ستاری پنج‌شنبه 3 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 02:23 ب.ظ http://myteacher.blog.ir

باسلام
همکار گرامی لطفا بازدید و لینک کنید.
متشکرم
http://myteacher.blog.ir

امیر محمد افروزی زاده پنج‌شنبه 18 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 06:14 ب.ظ

آقا سلام علیکم چه خبر؟همین الان دیدم که جواب نظرمو دادین.دستتان درد نکند.

مهدی فلاحی فر سه‌شنبه 19 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 03:14 ب.ظ

در کل عالی بود. اگه می شه امتحانات سال های قبل تر هم بزارین. ممنون

سینازلکی بدیل چهارشنبه 20 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 06:48 ب.ظ

آقای افضلی دستون درد نکنه وبلاگتون خیلی بدردم خورد


از طرف سینازلکی بدیل

نفس پنج‌شنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 12:20 ب.ظ

عاغا میشه قضیه اجازه گفتن این شاگردتونبرای اب خوردن روبه ماهم بگید؟

جریانش مفصله ........ اینجا جاش نیست.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد