توجه

ایمیل من جهت ارسال مطالب همایش  لطفا مطالبتئن رو دوباره ایمیل کنید فکر میکنم آدرس ایمیل رو رسر کلاس ناقص نوشتم   aafzali59@gmail.com 

توجه کنید همه شرکت کننگان باید پوستری از کارشان آماده کنند این پوستر باید شامل خلاصه ای از مطلب و تصاویری از موضوع تحقیق و همچنین مشخصات شخص و کلاس و نام دبیر مربوطه باشه ضمنا نوان دومین همایش ریاضی مرکز تیزهوشان شهید بهشتی و همچنین لوگوی همایش در پوستر باشه    

جهت دریافت لوگوی همایش کلیک کنید

موفق باشید

نظرات 2 + ارسال نظر
امیربهادر رضایی سوم /3 پنج‌شنبه 10 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 09:30 ق.ظ

با سلام و خسته نباشید .....

آقای افضلی میشه بفرمایید ما که اوریگامی داریم باید چکار کنیم ؟؟؟ ........ ؟!؟!؟!

در ضمن بابت لوگوی همایش هم ممنون

اتفاقا شما میتونین پوستر جالبتری بسازید میتونید در قسمت توضیحات در مورد اوریگامی و نام حجم ساخته شده مطالبی بنویسید

امیربهادر رضایی سوم /3 پنج‌شنبه 17 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 03:04 ب.ظ

آقای افضلی ما امروز رفتیم همایش ولی نه جایی برای اوریگامی ها بود نه مقامی برای بهترین آنها .....
پس اون همه زحمت که ما برای ساخت این حجم ها کشیدیم چی شد ؟؟؟

من رو حرف خودم هستم
خودتون از ساختن حجم ها لذت نبردید؟
حتما حضورشما رنگ دیگهای به همایش داده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد