تیزهوشان

توضیحات سال دوم روز شنبه 26 آذر 91

نظرات 3 + ارسال نظر
xman یکشنبه 26 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 08:08 ب.ظ

خدا را شکر . یک بار بدون برای سوم سه ای ها تکلیف نگذاشتید
بعدا 2 رکعت نماز شکر به جا می آورم.

تکلیف های هندسه فراموش نشه

xman سه‌شنبه 28 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 12:01 ق.ظ

هنوز که هنوزه دارم تکالیف شما رو چک می کنم. آخه این چه دست خطیه؟ اصلا شما مجبورید دفترای کلاس سوم 3 را چک کنید؟ الکی بچه مردم تا ساعت11 بیدار بمونه. تازه تکالیف هم باید پاکنویس کنم آخه دفعه قبل حل نکرده بودم شما هم نفهمیدید. هاهاهاها

فعلا که تونستم مجبور ت کنم تا 12 شب بیدار بمونی و تکلیفهات رو انجام بدی ها ها ها

erfan akbari چهارشنبه 29 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 08:20 ب.ظ http://efimath.vcp.ir

salam aqaye afzali delam badjoor delam vasatoon tang shodeh!!!!!!!!!!!

دل ما هم براتون تنگ شده ما که جامون ثابت هست چرا سر نمیزنی؟؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد