تیزهوشان

توضیحات درس هندسه  سال سوم  (سه شنبه 21 آذر 91)


توضیحات درس جذر پایه دوم  (سه شنبه 21 آذر 91 )

نظرات 8 + ارسال نظر
مصطفی علیزاده پنج‌شنبه 23 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 09:27 ب.ظ

باسلام وعرض خسته نباشید خدمت آقای افظلی دبیر ریاضی من ایرانی مقیم کره ی شمالی هستم رمز فایلاتونو از دوست عزیزم محمد امین شمیسا گرفتم میخواستم اجازه بگیرم از این فایلا استفاده کنم

پس چرا آی پی شما با آی پی شمیسا یکیه
نکنه شمیسا هم رفته کره شمالی از اونجا نظر گذاشته

x جمعه 24 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 12:01 ب.ظ

آقای افضلی
اگه کسی جایی بره خوب ip تغییر میکنه
معلومه که از کجا نظر داده

تو چقدر باهوشی

مهدی مصباح شنبه 25 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 08:44 ب.ظ

آقا درباره ی اولین نظر بگم که خوب معلومه شمیسا است چون:
فقط یک نفر می تونه بعد از یک سال که شما معلمش هستید هنوز دیکته اسم شمارو بلد نباشه

گل اسفند یکشنبه 26 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 04:48 ب.ظ

من که کاملا با مصباح مخالفم . یه بنده خدایی تو کره ی شمالی تو اون غربت قصد یادگیری علم و ادب کرده . چرا جلو پاش سنگ میندازین . شمیسا هم پسر خوبی شده داره به دیگران کمک میکنه ریاضی یاد بگیرن . کار بدیه ؟؟؟

[ بدون نام ] دوشنبه 11 دی‌ماه سال 1391 ساعت 02:13 ب.ظ

خاک تو سرت شمیسا من به جای اقای کریمی بودم دیکته رو بهت - 0 - میدادم .
اقای افضلی بجای ریاضی تو کلاس نوشتن کلمات رو یاد بدین.

جریان چیه

[ بدون نام ] سه‌شنبه 12 دی‌ماه سال 1391 ساعت 08:02 ب.ظ

اقای افضلی جریان چیزی نیست!!!!!!!!!!!!!!!!
لطفا هر جلسه که میاین سر کلاس فامیلتون رو واسه شمیسا بنویسید

shayan mozafari یکشنبه 17 دی‌ماه سال 1391 ساعت 04:58 ب.ظ

جریان تو پریز

ماشالله...

فراز کاشانی یکشنبه 24 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 05:17 ب.ظ

من هر چیزی که پدا کردم گرفتم، خیلی مفید بود، دستتون درد نکنه...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد