توجه توجه توجه

دانش آموزان عزیزم سلام. 

برای آغاز آزمونهای آنلاین همه به سایتم www.afzali.id.ir وارد شوید و در قسمت آزمونهای دوم یا سوم (بسته به پایه خودتون ) وارد شده و ثبت نام کنید جهت تایید ثبت نام روی گزینه آغاز آزمون کلیک کنید. ثبت نام برای همه الزامی است.

لطفا فرم ثبت نام را با مشخصات واقعی خود تکمیل کنید. در قسمت نام پدر نام کلاس خود را وارد کنید. داوطلبانی که با مشخصات غیر حقیقی ثبت نام کنند حذف خواهند شد .


                                                                   www.afzali.id .ir

نظرات 5 + ارسال نظر
عرفان هادی زاده شنبه 18 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 10:48 ق.ظ

چقدر سخت بود

چی سخت بود ؟ متوجه نشدم

مهدی مصباح شنبه 18 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 11:22 ق.ظ

آقا ما قبل از این که وارد بخش آغاز آزمون بشیم باید ثبت نام کنیم.در غیر این صورت نمی تونیم وارد اون صفحه بشیم.من بعد ثبت نام وارد بخش آغاز آزمون شدم بعد دیدم نوشته باید به جای نام پدر اسم کلاسمون رو بنویسیم.خوب شما بگید:
1.در بخش ثبت نام نوشته نام پدر
2.بعد از ثبت نام می تونیم وارد صفحه آغاز آزمون بشیم
3.تازه اونجا می فهمیم که باید اسم کلاسمون رو بنویسیم
4.وارد صفحه آزمون می شیم می بینیم آزمون فقط یک سؤال داره
5.فکر می کنیم اون یک سؤال خیلی سخته
6.وارد صفحه آزمون با ترس و لرز میشیم می بینیم نظر سنجیه
نتیجه:سؤالات انحرافی است

توضیحات اولیه رو تو وبلاگ دقیق نخوندی به همین خاطر اون قسمتش رو زرد رنگ کردم البته اهمیت چندانی نداره

موجودى فضایى از مریخ شنبه 18 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 11:33 ق.ظ

وبلاگ شما خیلى خوب است.ما مریخیا با این اطلاعات وبلاگ شما 99 درصد به علم مان افزوده شد.تازه من وبلاگ شما رو به یکى از دوستانم در کهکشان فانتاسالا(1000000000000000000000000000000000000 سال نورى دور تر از کهکشان راه شیرى)معرفى کردم.در ضمن ما از شما زمینیها به این نتیجه رسیدیم که شما خیلى انسان دوست بوده اید.چرا که شما تنها موجوداتى هستید که رمز مى گذارید تا همه ى عالم هستى بتوانند از آن استفاده کنند.

یه چیز خوب یاد گرفتی . به بقیه هم یاد بده

عرفان هادی زاده شنبه 18 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 01:55 ب.ظ

ببخشید
من بجای نام پدر کلاس را وارد نکردم
چی کار کنم؟؟؟

مشکلی نیست اگه اسم کلاس بود بهتر بود

شمیسا پنج‌شنبه 23 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 09:43 ب.ظ

سلام آقای افضلی ثبت نام کردم اما هر کاری کردم وارد بشه وارد نشد

از اینترنت اکسپلورر استفاده نکنبه جای اون از موزیلا گوگل کروم یا اپرا استفاده کن
موفق باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد