تیزهوشان و نمونه دولتی

ادامه توضیحات درس مبنای شمارش          تکلیف سال دوم


تکلیف درسی سال سوم راهنمایی

نظرات 3 + ارسال نظر
عرفان هادی زاده شنبه 4 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 10:12 ق.ظ

آقــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــای افضلی
به همه ی کلاس نمره ها رو به جای اینکه از ده وارد کنین از 20 وارد کردین و نمرات همه نصف شده
نمره ی خودم که 10 شده
اصلا توی کلاس بالا تر از 10 نداشتیم
لطفا یکم بیشتر دقت کنید

این هم کارنامه ی خودم

http://www.pic1.iran-forum.ir/images/up10/61332657542296938773.png

تکالیف هم دانلود کردم

تا اونجایی که یادم هست تنظیم کرده بودم از ده باشه حالا چه اتفاقی افتاده نمیدونم شاید اشتباه از کس دیگه ای بوده به هر حال هر کسش نمره واقعی خودش رو میدونه من هم نمرات واقعی شما رو میدونم جای نگرانی نیست بقیه مسائل قابل حله.....

سینا صفاریان دوشنبه 6 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 02:33 ب.ظ

سلام آقای افضلی من سوالات رو دانلود کردم ولی این ها خیییییللللییییییییی سخت اند

سوالاتی که سختن و واقعا نتونستی از پسشون بربیای رو علامت بزن تا سر کلاس حل کنیم

محمد باویه حسینی دوشنبه 6 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 09:04 ب.ظ

با سلام و عرض ادب
همه چی را دانلود کردم ولی در مورد تکالیف صفحه باز نمیشه نمی دونم چرا ولی تا حدی خوشحالم
دوما چرا نمرات همه را از 10 وارد نکردید الان من توی کارنامه 6 از 20 گرفتم خوب این چه وضعشه؟

قبلا توضیح دادم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد