تیزهوشان

توضیحات درس مبنا سال دوم


توضیحات درس عبارت جبری سال سوم


حل مسائل مختصات سال سوم



نظرات 4 + ارسال نظر
بچه های سوم ب سه‌شنبه 30 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 11:08 ب.ظ http://3-b.blogfa.com

باز باران با ترانه
میخورد بر بام خانه
یادم آمد کربلا را،
دشت پرشور و بلا را،
گردش یک ظهر غمگین،
گرم و خونین،
لرزش طفلان نالان،
زیر تیغ و نیزه ها را،
با صدای گریه های کودکانه
وندرین صحرای سوزان،
میدود طفلی سه ساله
پر زناله ، دلشکسته ، پای خسته
باز باران ، قطره قطره،
میچکد از چوب محمل،
آخ باران
کی بباری برتن عطشان یاران
ترکنند از آن گلو را
آخ باران .. آخ باران

بسیار زیبا بود ممنونم

م چهارشنبه 1 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 10:42 ب.ظ

قای افضلی ما از برو بچه های تهرانیم رمزتون تا اینجا رسیده
چاکریم.

به به فکر کنم رمز نذارم بهتر باشه

بچه هایی که کلاس آقای افضلی نیستند دوشنبه 6 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 12:26 ق.ظ http://ahvazbehshti.sch.ir

سلام آقای افضلی عزیز من مطالب عبارت جبری را می خواهم و شما به خاطر این که بچه های کلاس سومی که با شما ندارند مطالب راتوی رمز گذاشته اید از شما که واقعا ازاین کارها بعید است وقت خوبتان را نمی گیرم ولی مطالب عبارت جبری را توی رمز نزار ورمزش راباز کن چه اشکالی دارد بچه های دیگر مطالب شما را دانلود کنند مثل معلم های دیگر مثل استاد امیدی-استادساقی و... امیدوارم در کار هایتان موفق باشید یاد امام حسین باش آقای افضلی
با تشکر ازشما-بچه هایی که با آقای افضلی کلاس ندارند

سلام
یه سوال دلرم آیا دانش آموزان من همگی به جزوه درسی آقایان دیگر دسترسی دارند ؟جزوه نه نمونه سوالات؟ فکر میکنم جزوه دبیران دیگه بدون نقص و شاید کاملتر از جزوه بنده باشه. شما از جزوه دبیر خودت میتونی کاملا استفاده کنی. توضیحات درس و نمونه سوالات هم دریافتشون کاری نداره کافیه از یکی از بچه های کلاس من مطالب رو بگیری و کپی کنی اطمینان دارم که دوستانی داری که دانش آموز من هستن ...

پارسا یکشنبه 12 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 08:58 ب.ظ

بد نبود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد