امتحان مستمر مهر تیزهوشان سال دوم و سوم

سوم راهنمایی                             دوم راهنمایی

نظرات 8 + ارسال نظر
امیر محمد افروزی زاده چهارشنبه 3 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 07:31 ب.ظ

آقاسوالآت عالیه فقط انگار سوال 5نداریم باتشکر

علیرضا درازکان پنج‌شنبه 4 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 03:11 ب.ظ

问题是优秀的,很简单。
谢谢。

علیرضا درازکان پنج‌شنبه 4 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 10:21 ب.ظ

问题是优秀的。

محتشم زاده پنج‌شنبه 4 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 10:33 ب.ظ

عالی بود

محمد امین شمیسا شنبه 6 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 09:17 ب.ظ

آقا سوالات خسته کنندن

میخوای بگی ذهنت خسته شده . من فکر نکنم اینطور باشه

میلاد زرگان شنبه 6 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 09:36 ب.ظ

باعرض سلام

خدمت دبیر عزیز اقای افظی من در سال ۸۸محصل شما
بودم در مدزسه ی نمونه دولتی از شما طلب می کنم
که موضوعاتی درباره ی ریاضی اول دبیرستان در وبلاگ شما قرار دهید

باتتشکر زرگانی

فکر نمیکنم فرصت اینکار رو داشته باشم ولی اگه تونستم چشم

محسن شهریاری شنبه 6 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 10:01 ب.ظ

سلام اقای افضلی قرار بود نمونه سوالات جذر سال سوم رو برای دانلود بزارید(یادتون نره)

قرار شد چند سوال اضافه اش کنم بعد...

ali یکشنبه 7 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 03:45 ب.ظ http://applejat.mihanblog.com

salam agha alan soalat dar hal Dw shodan hastand

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد