امتحان خانگی سال اول مرکز تیزهوشان شهید بهشتی

با سلام به شما بچه های خوب


به خاطر غیبت ناخواسته ای که داشتم از همه شما عذرخواهی می کنم امتحانی که می خواستم از شما بگیرم رو براتون میزارم دانلود کنین و روز یکشنبه جوابها رو در یک برگه جداگانه بیارین ضمنا امتحان رو روز یکشنبه برگزار میکنیم 

امتحان خانگی مهرماه دانلود کنین


ورود به صفحه نمونه سوالات

نظرات 2 + ارسال نظر
Amin پنج‌شنبه 5 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 10:36 ب.ظ http://www.topebay.com

با سلام و عرض ادب
وبلاگ زیبایی دارین
بهتون تبریک می گم
امیدوارم موفق باشین

یاسین یکشنبه 8 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 01:38 ب.ظ

الان اصفهانم و انتقالی گرفتم توی دوم سه بودم سلام من رو به همهی بچه ها برسونید چند بار دیگه اومدم تو سایت نبودید اما هنوز برا امتحان های این جا سر می زنم چون سوالات سختی دارند امید وارم بازم شما رو ببینم

خیلی خوشحالم کردی یادی از من کردی اتفاقا از اینکه تو مدرسه ندیدمت تعجب کرده بودم من هم امیدوارم دوباره ببینمت با آرزوی موفقیت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد