۱۰ تست خانگی سال اول

نظرات 8 + ارسال نظر
sedigh چهارشنبه 13 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 10:57 ب.ظ http://www.iranit.dxd.ir

سلام دوست عز?ز
حالتون خوبه؟ کم? از مطالبتون رو خوندم البته نه همشو جالب بود م?خواستم ازت درخواست کنم که به سا?ت من ب?ا?
و نظرت رو درباره مطالبم بگ? و ?ه درخواست د?گه دوست دارم ل?نک منو تو ل?نکستان وبلاگ ز?باتون قرار بد?ن به نام:
پا?گاه فن آور? اطلاعات
آدرس: www.iranit.dxd.ir
منتظر هستم
موفق باش?

یاسین پنج‌شنبه 14 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 12:03 ب.ظ

پس مال دوم ها چی شد؟

Nateghi جمعه 15 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 02:14 ق.ظ

Only kelas aval

امین ابراهیمی شنبه 16 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 05:15 ب.ظ

دوما هم باید اینو جواب بدن؟؟

امین ابراهیمی شنبه 16 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 05:18 ب.ظ

جواب اون سوال که توی وبلاگم پرسیده بودین باید بگم اره توی مدرسه هم بیــــــــــــشتـــــــــــر توضـــــــــــیح میدم
Only MaTh

امین ابراهیمی شنبه 16 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 05:36 ب.ظ http://sweet-math.blogfa.com

وبلاگ ریاضی شیرین بروز شد

رضا حاجت پور شنبه 16 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 11:37 ب.ظ http://hajatmath.blogfa.com

این شعر را بخونید اگه خواستین بزارین تو وبلاگتون
مغزما اکسیدگشت و سوختیم بس که شیمی و فیزیک آموختیم

هی اسیدوباز دعوا می کنند خاک عالم بر سر ما می کنند

درس چون در مغز داغم می رود می شود فرارو فوری می پرد

بارسنگین فیزیک لج کرده است اهرم ذهن مرا کج کرده است

روز وشب معلوم و مجهول می کنم ذهن خود این گونه مشغول می کنم

این مسائل که فیزیک در هم زده مرکز ثقل مرا برهم زده

جبر و مجهولات آن درد است درد چهره ام از دست جبرزرد است زرد

گه گله از دست تانژانت میکنم گه شکایت از کتانژانت میکنم

من دگر از دست سینوس خسته ام همچنان که از کسینوس خسته ام

گربخوانی ۲۰ بار این زیست را باز هم هرگر نبینی ۲۰ را

یادرون ساقه یا در ریشه ام عاقبت هم تیشه زد بر ریشه ام

از زبان خارجه آشفته ام در سرزنگ زبان من خفته ام

جمله ی معلوم چرا مجهول شود؟ مصدر بیچاره هی معلوم شود

قلبم از جغرافیا غمگین شده بس که کوه دارد عجب سنگین شده

تا مدیر ما زند زنگ خلاص با شتاب نور گریزم از کلاس

الغرض ای دوستان من خسته ام در کلاس چون مرغکی پربسته ام!

این شعر رو دوران دبیرستان زیاد می خوندیم یادش به خیر...

امین ابراهیمی دوشنبه 18 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 07:23 ب.ظ http://sweet-math.blogfa.com

منبع شعر ارسال شده توسط حاجت پور : پیوند های وبلاگ (فکر کنم اقای غفاری )

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد