امتحان خانگی سال اولیها(مخصوص تیزهوشان)

این امتحان را در منزل حل کنین و جواب کامل اونو پنجشنبه به کلاس بیارین...(به عنوان تکلیف) 

سعی کنین سوالها رو در زمان 1 ساعت مفید حل کنین...... موفق باشید 

دانلود امتحان خانگی پایه اول راهنمایی 

                     (مخصوص تیزهوشان)

نظرات 5 + ارسال نظر
امین ابراهیمی سه‌شنبه 16 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 02:07 ب.ظ

سلام
یکی توی اون شعبه(بلاگفا) با اسم "مادر علی پوریاسن2/1"
نظر داده بود :
باسلام خدمت شمامعلم محترم واقعا" جای تشکر وقدردانی دارد بدلیل وقت وانرژی که برای بچها می گذارید هم درمدرسه وهم به خاطروقتی که صرف این آزمونها می کنید مطمئن باشید که ما قدر زحمات شمارا می دانیم وبرای موفقعیت شمادعا می کنیم به امید توفیق روزافزون شمامعلم عزیز
_________________






خواستم اطلاع داشته باشید

آرین فرجی جمعه 19 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 05:21 ب.ظ

سلام آقای افضلی . من آرین فرجی هستم.از زحمات شما متشکرم.و لطفا سوالهی بیشتری در سایت خود بگذارید.

ممنونم تا آنجایی که وقت و تواناییم اجازه بده تلاشم رو میکنم

میلاد قزلباشان شنبه 4 دی‌ماه سال 1389 ساعت 06:06 ب.ظ

حالا دیگه میتوانم به وبلاگ بیایم

علیرضا دانشور یکشنبه 5 دی‌ماه سال 1389 ساعت 08:40 ب.ظ http://www.warez-download.blogfa.com

milad man ro mishna30?>>>>

سپهر هادی زاده شنبه 18 دی‌ماه سال 1389 ساعت 10:47 ب.ظ

آقای افضلی من سپهر هادی زاده از کلاس اول۴تیزهوشان هستم و در آزمون نمونه رتبه ۱را در استان کسب کردم اما هر چه در سایت شما گشتم آزمونی را پیدا نکردم که به صورت آنلاین بدهم پس اگر می شود آزمون های آنلاینی را در سایتتان قرار دهید.

سلام
قرار دادن آزمون آنلاین کار زمان بر و مشکلی هست من نرم افزارهای مختلفی رو امتحان کردم که هر کدام دارای نواقصی بودند اگر شما نرم افزاری می شناسید که بتوان در آن تایپ ریاضی کرد و سیستم کاری ساده ای داشته باشه اون نرم افزار رو در اختیارم قرار بدین تا ازش استفاده بشه
متشکرم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد